مخاطبین کنفرانس

مخاطبين کنفرانس عبارتند از :

كليه مدیران، معاونين و كارشناسان وزارتخانه ها، شركتهاي دولتي، بانكها و موسسات بيمه اي، موسسات فرهنگی و شركتهاي توليدي و صنعتي، نهادهاي عمومي غير دولتي، اعضاء هيأت علمي و دانشجويان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي به ويژه دانشكده‌ها و پژوهشكده هاي مديريت، حسابداري و اقتصاد، و اعضاء انجمن‌هاي علمي و تخصصي در زمينه مديريت، حسابداري و اقتصاد.

ضرورت برگزاری کنفرانس

هدف اصلی برگزاری کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی، بازآموزی و تسهیم دانش و تجارب متخصصان رشته مدیریت صنعتی شامل خبرگان صنعت و فرهیختگان دانشگاهی است. در این رویداد علمی علاوه بر تسهیم تجارب عملیاتی متخصصان صنعت اعم مدیران، مشاوران و کارشناسان، به معرفی تئوری ها و تکنیکهای نوین علوم تصمیم و تحقیق در عملیات توسط اساتید این رشته پرداخته می شود. گسترش دانش عمومی صنعت درباره این رشته و شناخت توانایی بالقوه آن در پاسخ به نیازهای صنایع مختلف و حل مسائل پیش روی صنعت به خصوص در صنایع بانکداری و معدن در دوران پس از تحریم از جمله دیگر اهداف این نشست خواهد بود. همچنین تمرکز بر آخرین دستاوردهای علمی و پیشرفتهای دانش مدیریت صنعتی، نحوه بکارگیری و توسعه آنها در عمل به منظور رفع نیازهای صنعت از اهداف اصلی این رویداد خواهد بود که با حضور اساتید، متخصصان و دانشجویان رشته مدیریت صنعتی و سایر علاقه مندان محقق خواهد شد.

این کنفرانس با تاکید بر دو بخش ویژه  معدن کشور و نیز موسسات و سازمانهای پولی می باشد ولی سایر بخش ها نیز مورد توجه خواهند بود.

محور 1:تعامل دانشگاه و صنعت و نقش رشته مدیریت صنعتی

-      کاربرد رشته مدیریت صنعتی در صنعت و خدمات

-      بررسی سرفصل های مدیریت صنعتی با نگرش کاربردی

-      نقش رشته مدیریت صنعتی در موسسات مالی وپولی

-      نقش رشته مدیریت صنعتی در کارویژ های مختلف بخش معدن

محور 2:کیفیت، بهره وری و تعالی سازمانی و تولید پایدار

-      مدیریت کیفیت فر اگیر و تعالی سازمانی

-      مدیریت بهره وری

-      توسعه پایدار و مباحث مدیریت زیست محیطی

محور 3:مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت و خدمات

-      مدیریت برنامه ریزی اطلاعات

-      بازمهندسی فرایند های کسب و کار

-      سیستم های اطلاعاتی مدیریت

-      مدیریت دانش سازمانی

محور4:تعاملات صنایع و نظام مدیریت زنجیره تامین

-      مدلسازی ریاضی زنجیره تامین

-      پارادایم های مدیریت زنجیره تامین

-      زنجیره تامین در صنایع کوچک و متوسط

-      زنجیره تامین دردوره پسا تحریم

محور 5:مدل سازی کارویژه های اصلی سازمان

-      مدل سازی ریاضی در مسایل بازریابی و بازرگانی

-      مدل سازی مسایل فناوری و تحقیق و توسعه

-      مدل سازی ریسک ها ی سازمانی

-      مدل سازی استراتژیهای سازمان در بخش های منابع انسانی و ساختاری

-      مدیریت  پروژه و استاندارد های آن

-      الگوریتم های تصمیم گیری  و مدل سازی آن در سازمان های دواتی و خصوصی

 

اين کنفرانس با همت انجمن مدیریت صنعتی ایران و با هدف گسترش و تسهیم دانش تخصصی مدیریت صنعتی و ايجاد محيطی علمی و فنی به منظور باز آموزی، تبادل اطلاعات، گسترش ارتباطات و ارائه آخرين دستاوردهای علمی و تجارب عملیاتی بین خبرگان صنایع شامل مدیران، مشاوران و کارشناسان و فرهیختگان دانشگاهی اعم از اساتید و دانشجویان برنامه ریزی شده است. منظور از صنعت در این رویداد دانشی مفهوم عام آن شامل تمامی کسب و کارها و حوزهای صنعتی به خصوص صنعت بانکداری و معدن می باشد. انجمن مدیریت صنعتی با هدف فرهنگ سازی، برقراری تعامل، ارتقا توانایی، یادگیری و توسعه متقابل صنعت و متخصصان مدیریت صنعتی و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های این رشته در صنایع کشور تلاش کرده و رویدادهای متعددی اعم از نشست های علمی، کنفرانس ها و مجلات معتبر پژوهشی را بدین منظور در دستور کار خود قرار داده است.

 با تشکز 

دکتر عادل آذر

حامیان کنفرانس

 

کپی رایت

کلیه حقوق این سایت برای انجمن علمی مدیریت صنعتی ایران محفوظ است

All rights reserved for IMconference Copyright 2016

 

آدرس محل برگزاری کنفرانس

دبیرخانه کنفرانس

دبیرخانه دومین کنفرانس مدیریت صنعتی 

مازندران - بابلسر – خيابان پاسداران-

دانشگاه مازندران - گروه مدیریت صنعتی

تلفن : 01135302570

شماره حساب های کنفرانس

شماره حساب : 952102389

شماره کارت : 5859837000111316 

شبا : 560180000000000952102389 IR

بانک تجارت

به نام دومین کنفرانس مدیریت صنعتی